18 januari 2013

Fredagstema accessoarer

Accessoar? Nääh, jag har riktiga.
Det var verkligen ett tema som inte är my cup of tea. Accessoarer (vilket svårt ord!) och bling-bling är synonymer för mig.
Jag känner mig mest obekväm i bling-bling och jag vet inte när jag skulle ha använt något. Jag har inte ens haft vigselringen på ett tag. Den kändes tight och kliade så jag tog av den och så blev den där. Jag har aldrig varit mycket för halsband och sånt heller.
Är väskor accessoarer? Väska använder jag. Men en väska är ju ett måste för att få med sig saker.
Örhängen använder jag, men det är alltid samma och då jag typ 3-4 gånger i livet har tvingats ta dem av mig (röntgen, operationer...) så har jag gjort det med dödliga blickor och en fråga om det faktiskt är nödvändigt.
På det viset älskar jag min tatuering. Lä-lä-lä... den sitter där den sitter. En tatuering är det enda man får ta med sig då man lämnar detta liv. Med en tatuering är man aldrig helt naken.
Fasen, borde spinna vidare på mina funderingar på en till...

Förinställt inlägg.  
-->

4 kommentarer:

  1. Svårt att skriva ut ordet också är det...Haha.
    Nej, alla kan inte gilla accessoarer...PUST, nu skrevs det igen---- :-)
    Ha en fin helg!!

    SvaraRadera
  2. När jag hade publicerat min inlägg och läste igenom det så såg jag att jag hade stavat ordet fel varenda gång i texten, jag hade skrivit accessorarer, haha.
    Accessoarer är inte min grej heller, men en tatuering vore nåt! Jag har sagt i många år att när jag fyller 40 så ska jag skaffa mej en tatuering, men 40-årsdagen kom och gick och ännu har jag ingen tatuering...

    SvaraRadera
  3. Min inlägg, hmm... MITT inlägg...

    SvaraRadera
  4. Japp, tatueringarna får man behålla!=)

    SvaraRadera