17 januari 2013

Duntäcke behövs inte

Hehe, det jag trodde var tandsten på vovvens baktänder var.. en skåra som ska vara där. :) Hehe.
Litegrann hade han visserligen på hörntänderna men det var så extremt lite menade de. Jag kan försöka ta bort det själv, de söver honom inte för att göra något åt det eller gör något alls åt det nu ännu.
Och tösen blev vaccinerad och fick omdömet "en frisk och väldigt livlig tös."
Jotack. Jag vet. Vi vet. Och morsk är hon. Och visar ingen rädsla alls, hon vet nog inte vad rädsla är. Men hon är gosig och snäll också. Och kommer och rullar ihop sig till en boll och lägger huvudet på min axel med en ljudlig suck då vi ska sova.

Igår kom även en lite pojk och kröp ner brevid mig med kommentaren att "Mamma jag tänker på monstersaker. Och jag tycker så mycket om dig."
Men hämta täcket då. Jag orkade inte ta den fighten.
Jag är dessutom så frusen så en varm pojk och 2 varma hundar pretty much täcker min kropp så jag inte fryser. ;)

Förinställt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar