12 november 2012

Min lilla tös

Min tös

Mina killar
Jag har reserverat en valp (- och betalat ca 1/5)!
Beslutet togs snabbt även om jag redan hade funderat allvarligt på det ca 1/2 år.
Tösen ifråga är min nuvarande hunds lillasyster. (Samma föräldrar - annan kull.)

Jag är betydligt lugnare denna gång eftersom jag vet att jag kan hantera en terrier (som för övrigt inte är så "farliga" som mina förutfattade meningar trodde tidigare. Tvärtom är det den trevligaste och mest lättlärda hundrasen som jag har haft att göra med.)


Det måste vända och bli lite mer girlpower i familjen. ;) (När både barnen och alla husdjur alltid är killar...)
Om 4 veckor flyttar hon hem till oss. Min lilla julklapp till migsjälv. Oh så jag längtar, och barnen räknar dagarna.
Mannen då? Han mjuknar. :) Han hittade på ett riktigt fint namn till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar