16 november 2012

Fredagstema: Knapp

Lycka är att hitta en ny favoritförfattare genom en bok som jag har fyndat på en dumpa-bort-rea för nån enstaka euro. (Kelly Armstrong)
Total panik då jag märkte att fortsättningen inte går att få tag i någonstans i det här landet -och inte heller i grannlandet. Slut hos förlaget.
Lycka igen då jag märker att amazon uk har begagnade versioner för små struntsummor. Ännu mer lycka då jag kommer på att jag ju har en vän i UK, en vän som säkert inte är omöjlig med att hjälpa mig med detta. Ännu mer lycka då vännen gärna beställer den åt mig och dessutom är bekant med amazon -Uk´s beställningssystem. Tack Emma! <3

Slutsats: Lyckan var bara ett knapptryck bort. :)












Jo, man kan kanske beställa från Amazon UK även hit.. måste ta reda på det i fortsättningen för jag har en känsla av att detta med att få tag i en massa böcker som jag vill läsa men som är svåra att få tag i här kan bli som en drog... Mmmmm-good.

4 kommentarer:

  1. När jag stod och glodde på en träningsmaskin på gymet och kände mig väldigt fånig som jag tänkte att såna knappar borde man skriva om. Jag fick aldrig igång maskenen.

    SvaraRadera
  2. Amazon is da shit.
    Tror de har allt.
    ALLT kan man hitta där. Jag gillar att klicka på deras snabbknapp.
    Farligt men sååå bekvämt.
    Ha en fin helg!!

    SvaraRadera
  3. Så smidigt att bara trycka på en knapp och få hem en bok.=)

    SvaraRadera
  4. Det var en bra tolkning av dagens tema :-).

    SvaraRadera