1 september 2012

Vi ska bli en till i familjen...

Jag har reserverat en kattunge idag. Alldeles lätt att få tag i en kattunge har det inte varit. Eller jo, hade fått en tidigare i veckan men jag vägrade betala 150e för en bondkatt, "bara för att jag då uppskattar katten mer eftersom jag fått betala lite mer för den" som hon sa. (sedan vände hon det till att jag inte uppskattade bondkatter så jag hörde inte av mig mer åt henne.) Dessa kostar 20e och det var lite mer humana priser och dessa var faktiskt vackrare också!
Det fanns 2 kvar. En ljusgrå-vit skygg hona och en mörkare grå (sköldpaddsfärgad, lite randig)-vit hane som var stor robust och orädd för hundar. Vilken tror ni passar bättre i vår familj? Jo just den reserverade jag direkt. ;) Jag skulle få bättre bilder under dagen och lägger då upp en här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar