31 december 2012

2012 blir 2013

Katt, hund, hund.
Slut på kaffet.
Gott Nytt År.
Hoppas 2013 blir bättre än 2012.

Jag tycker 2012 mest var stress från min sida. Jag måste hitta en väg runt stressen innan den förgör mig.

2012 var året då vi tog 2 nya husdjur. Både en katt och efter mycket tjat och en knytnäve i bordet också en hund till.
Nu efter att katten kastrerats så är jag ganska nöjd med situationen. Med en valp i huset är det full rulle men det var jag medveten om. (Vi får se om vi blir ett djur rikare ännu? Många hävdar att det är vår försvunna katt som rör sig på ett fabriksområde. En fälla ska placeras ut så vet vi mer sen. (Han kommer dock inte att gilla antalet hundar i huset..)

2012 var också året då jag bytte blogg och därmed tappade både läsare och inspis. Vi får se vad som händer med bloggen under 2013. Just nu är den ganska till och ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar