8 juni 2012

Konserten igår

Bild från x3m
Oj vad konserten var bra igår. :)
Vi kom lite längre fram än vi hade planerat men inte mig emot. Det var bara att "gilla läget" eftersom publikhavet bakom oss såg ut att gå 100 meter längre bak.
Trycket var inte så farligt som jag hade väntat mig så det gick bra.
Sen är det alltid bra att gå på konserter i Finland eftersom finnarna är kortare än svenskarna, så jag var i medeltal huvudet längre än tjejerna och i längd med killarna = så jag såg bra. I Sverige känner man sig alltid som en liten dvärg bland de långa svenskarna.
Det måste vara vikingablodet påstår alltid min man. Det kommer ju fram i genundersökningar att finlandssvenskarna har mer gemensamt med svenskarna än med finnarna då det gäller gener.

Men paja i nacken? Jag hade kommit på minst 10 andra saker ... *fniss*

4 kommentarer:

  1. hehe! Ska jag vara ärlig så måste jag säga att de sjönk ganska mycket i mina ögon efter att jag läste The Dirt .. alltså visst, jag fattar rockn roll livet å allt det där, men herregud, de är ju så jädra sviniga! Jag skulle inte ta i nån av dem med tång .. :D

    VÄGRAR läsa nån biografi om Maiden eller WASP eller Metallica ... haha!

    SvaraRadera
  2. Läs inte The Heroin diaries om du tyckte The Dirt var smutsig. :)

    SvaraRadera
  3. Jaa.. jag vet inte ..?

    Det är liksom inte deras leverne i allmänhet jag reagerar så mycket på .. det är ju liksom rockn roll .. utan mer sättet de behandlar vissa av sina sexövringar på och hur de skriver om det. Sex hit och dit kan man ju ha, men lite respekt för kvinnorna de erövrar kan man väl ha ?? Och kvinnorna tycks låta sig behandlas hursmhelst bara för att det är Mötley Crue liksom .. DET stör mej!

    I min värld spelar det ingen roll hur mycket rockn roll, mc-kille eller tatuerad man är .. har man ingen "brain" eller respekt för hur man behandlar en kvinna, då blir jag inte imponerad! Och då handlar det inte om hur mycket sex man har eller att man har många olika, utan mer om respekten då man väl har det. Axl Rose har jag också läst att har varit ett RIKTIGT SVIN mot kvinnorna (och kvinnorna gjorde ju allt för honom såklart) så vi ska se hur arg jag blir då jag läser biografin om Guns'n Roses ..!

    Men ja, ja .. jag ska inte göra det här till någon jämnställdhetsfråga .. ! Rock'n roll ÄR rockn'n roll och det accepterar jag, dock finns det de som är lite större svin än andra .. och det var det jag menade! :)

    SvaraRadera
  4. Fattar din point och deras sexuella erövringar imponerar inte på mig heller. Menade att det skrivs bra mkt mer om "sånt" i The heroin diaries. Där får man dock litegrann förklaringen till deras leverna. Hur j-a på bottnet de verkligen var.
    Har följt honom på både twitter, facebook o Instagram och den killen är förändrad idag. Jag beundrar honom för han är verkligen ett geni. Att han sen är en 10-poängare att vila ögonen på gör ju inte saken sämre. ;)

    SvaraRadera