27 juni 2012

Inte sprudlat precis...

Här har inte sprudlat energi precis...
Åkte på någon konstig feber som gick åt fel håll så jag hade +35,5 graders kroppstemperatur en dag och sedan vanlig feber en dag. Resten har mest handlat om jobb.
Idag var det också jobb 06-14 och sedan talterapi med sonen. Vi fick hem övningar att öva på också. Men jag är så trött så det blir inget med dom idag. Skulle inte hoppas för mycket på morrondagen heller.

Gubben bygger bastu och för honom existerar då inget annat. Inte ens att se till att barnen som han också ska se till denna vecka får mat. Jag var lagom glad då jag kom hem idag och fick ta med en oäten son till talterapin. Vi löste det med en karelsk pirog och en banan på vägen. Gissa vilken gubbe som kommer att få fixa sin god damn kvällsmat själv idag? Jag och sönerna har redan ätit. Hahhh. Don´t muck with me.

1 kommentar:

  1. Aj då! När får du semester? Hoppas den kommer med sol, värme och en massa massa energi inför hösten till dej!

    SvaraRadera