8 juni 2012

Hot in the city

Det börjar bli sommar... Åh så HÄRLIGT!
Men jag saknar min lilla bebis som är hos min mamma över helgen.
Att man kan fästa sig vid en hund sådär!? Jag skulle ju inte göra det för jag hade ingen förståelse för sånt förut, trots att jag haft hundar hela livet.
Det var ingen som kom och väckte mig vid 05 imorse, tiden då han brukar komma smygande och krypa ner brevid mig i sängen, trots att han inte får. (Jag är så frusen den tiden på morronen så jag har inte hjärta att köra ner honom.)
Så min ena sida var kall imorse. (Sonen värmer på andra sidan. Lucky me!)
(Måste bara tillägga att jag medvetet låter bli att skriva för mycket om sönerna på en öppen blogg.)

2 kommentarer:

  1. Härligt! Trodde sommaren var på G här i Småland men så blev det kallt och började regna. Bättre lycka imorgon :-)
    Och fästa sig vid en hund, ja det har jag också gjort och det är inte ens min :-)

    SvaraRadera
  2. Här fortsätter kylan. Å hunden är hemma. :)

    SvaraRadera