30 maj 2012

Tar det aldrig slut?

Jag vet inte hur vårarna blir såhär galna år efter år... Det slutar aldrig. Det är avslutningar, födelsedagar som ska firas både hemma, med dagiskompisarna och på dagis, rådgivningsbesök, talterapi, veterinärbesök, kvartsamtal, barnen är själva bjudna på kalas, veden ska in...
Jag måste ha sett riktigt matt ut efter att jag hade torkat upp skiten efter den magsjuke hunden som hade löpt amok och hoppat upp på arbetsbänken i tvättstugan... för gubben sa att jag kunde strunta i veden. Det gjorde jag gladeligen. Struntade i veden alltså.
Herregud så jag är trött. Följande person som vill nåt får sig en smocka.

3 kommentarer:

  1. Men ganska mycket skoj ändå ju? :) (Förutom magsjuka...)

    SvaraRadera
  2. Stå på! Snart är sommaren här :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. DT: Jodå mycket av det hela är roliga saker men jag är en sån som blir enormt stressad av att vara uppbokad många kvällar i veckan.
    Mikaela: Tack. :)

    SvaraRadera