5 maj 2012

Premiärrundan

Efter en väldigt lång dag igår så orkade jag inte ens checka out min nya cykel då jag kom hem. (Maken hade hämtat hem den från busstationen. Den kom med buss från inlandet. Bara 29e. Det var snabbt o smidigt.)
Jag slocknade totalt kl 22 efter en Sol-öl och sov till 8 imorse -utan att vakna en enda gång. Det har nog inte hänt på år och dar!
Men imorse! Då tog jag och vovven premiärrundan. Jösses så cykeln är lätt! Men ändå väldigt stabil och allt är metall (inte plast som bara går sönder). Den är precis lagom stor för mig och jag gillar den massor. Men hade jag velat betala det riktiga inköpspriset för en ny på närmare 1000-lappen? Njaah. Så galen är jag inte. :)
Men cykeln är i gott skick och jag inser att 250 var rena rama fyndet! Me - happy!

Och om din blogg saknas i länklistan så är det för att det är under arbete. Jag har inte dissat dig! Det var inte alldeles enkelt att få dit mina länkar igen. Jag skapade ju inte bara en ny blogg utan även ett nytt konto och att vara inloggad med båda samtidigt går inte. 

1 kommentar: