3 maj 2012

Årets klumpighet!

Om vi säger som så... Jag har visst slängt ett brev med endast för & efternamn på, i postlådan.. och jag förstod inte alls varför det tog ca 1 månad innan det kom fram! En stor eloge till posten som lyckades med den bedriften! Ingen adress alltså och det skulle till grannlandet!
Jag lyckades med den bedriften för att... well.. det är lite mycket just nu. Inget speciellt, bara väldigt mycket av allt.
Min cykel har anlänt idag. Destovärre fanns det inte tid och fordon för att hämta den innan det stängde. Men imorron så. :) (Nej, jag kunde inte cykla hem den för 2 kids och 3 kassar mat skulle också hem...) 

Någon annan som också har lyckats med en bedrift är maken. Hunden hade inte alls blivit satt i tvättstugan idag utan stod i fönstret och tittade på oss då vi kom hem idag.
Slutsaldo: lite klösskador på dörren och alla ballonger söndertuggade. Ballongerna är inte saknade iallafall... 

1 kommentar: