17 oktober 2012

Tröttma

Det är inte utan att jag avundas litegrann då jag läser folks bloggar nu. Det fotograferas fina höstlöv, det joggas och springs och folk är igång.
Själv tvingar jag mig ut med hunden efter jobbet och sen ska ungarna ha mat innan det är platt fall pannkaka. Total trötthet! 
Igår blev det soffan kl 19. Hasade mig upp och fixade lite kvällsmat åt ungarna vid 20 och sen soffan en stund till innan jag hasade mig isäng med minstingen kl 21. Jag orkade inte ens läsa.
Jag hatar oktober och november. Förlåt men jag gör det. Det har regnat i snart 2 veckor också, förutom en skön solig söndag som jag utnyttjade till max, så det är kanske inte så konstigt att man blir trött.

Akupunktur är iallafall bokat och sen har jag tagit tag i ett annat projekt som jag håller för mig själv ett tag ännu. Sen har jag ett tredje projekt i startgroparna också, ev en ny tatuering. Nåt måste man ju hitta på. ;)

1 kommentar:

  1. Låter Jobbigt, men snart blir det december och efter det ett nytt år!
    Så, håll ut :)
    kram

    SvaraRadera