12 oktober 2012

Fredagstema KVÄLL

Kvällar är alltid så mycket trevligare än mornar.. 
Min modige lilla son... en sommarkväll.

- Överlag är folk trevligare på kvällarna. Gladare lugnare, mer tillfreds..
- Dagens göromål är oftast gjorda då redan.
- Oj så mycket finare fotografier som man får på kvällarna, jämfört med dagtid. (Ja, jag vet att mornarna också kan vara magiska ur fotoperspektiv, men om sommaren blir det ju ljust så tidigt och om vintern fryser jag ihjäl.)
 - Tråkiga dagar längtar jag till kvällen då familjen är samlad igen.
Svärfars strandbod... en sommarkväll.
 - Speciellt fredag- och lördagkvällarna är smått heliga för mig. Då vill jag vara hemma med pojkarna, äta något gott, ta en kall öl, bara "vara".
I love it!
 Just nu längtar jag tills vi har badtunnan funktionerbar på sin rätta plats. Kvällarna är som gjorda för ett avslappnande bad.












Fredagsbloggare:

Desiree i Stockholm
Annika i Washington
Erica i Piteå
Karin på Åland
Fourmom i Stockholm
Victoria i Florida
Marianne i Älmhult
Penny vid Vänern
Annika utanför Umeå
Cecilia i Norge
Olgakatt i Skåne
Anna FT i Stockholm
Channal i Norrköping
Karin i Stockholm
Jagger
Jenny
Nilla
Västmanländskan
Cecilia i England
Christina i Kalifornien
Byfånen
Musikanta
Englundskan
Ann i Alaska (NY!)

4 kommentarer:

  1. Din svärfar har sannerligen ingen tråkig sjöbod. SÅ vackert!
    Japp, the magic hour inträffar två ggr om dagen, vid skymning och gryning.
    YES, indeed, fredag och lördagkvällar är de bästa!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så vackert ljus på dina foton! Jag gillar också kvällar bättre, tycker det är plågsamt att gå upp på morgonen och har en ganska lång startsträcka innan jag kommer igång. /Penny

    SvaraRadera
  3. OMG!! Vilka vackra bilder! Ljumma sommarkvällar ÄR BÄST!!Älskar kvällsljuset!
    Jag är en kvällsmänniska... och det stämmer det du skriver!
    Du ska ha en fin kväll! KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Så sant. Det enda är dock att på kvällen kan jag ibland känna stress för vissa grejer på jobbet men sedan på morgonen när man sovit på det och även vet att nu kan jag ta tag i det, så känns det mindre stressigt eller t o m som bortblåst.

    SvaraRadera