12 april 2012

Testar från mobilen

Jag är den arga ninjan. ;)


7 kommentarer:

  1. Jasså du kan dina ninjas? :-D Jag måste fråga en yngre man om detta... haha.

    SvaraRadera
  2. Nytt piggar helt klart upp, äve n om det är lite vemodigt att byta blogg också. Det gjorde ju jag också efter flera år, så I know the feeling...

    SvaraRadera
  3. Den lille mannen var ju jordninjan som attackerade Pelle;-) du kan ju föra över alla dina blogginlägg från förra bloggen hit. Men då kanske även denna blogg hittas åt?!?

    SvaraRadera
  4. Bra att du inte försvann helt från bloggvärlden! :)

    SvaraRadera
  5. Lala: Jag tycker de pratar om så många olika ninjas att jag blir alldeles bortkollrad. :)
    DT: Jo jag minns att du gjorde ett byte också...
    TL: :)

    SvaraRadera
  6. Bra att du upplyste mig om nya bloggen! Och haha, ninja skulle man fan behöva vara ibland. =)

    SvaraRadera