23 april 2012

Oj då?

Oj, den kanske blev lite för stor. (Headern.) Men nu orkar jag inte mer idag. *tröttfis* En annan dag.
Vårtröttheten för i år verkar vara värre än under tidigare år? Eller så har även minnet blivit sämre? ;)
Gårdagen innebar +15 grader och sol och jag satt utomhus i solen hela dagen och det var så underbart skönt. Idag är det grå vardag (i dubbel bemärkelse) igen. Åh, vad jag behöver sol och värme! Jag säger då bara det. Jag är en helt annan människa under soliga förhållanden.

4 kommentarer:

  1. Sol gör verkligen gott för kropp och själ. Hoppas våren snart gör sitt intåg där hemma hos dig!! Önskar dig en fin vecka! Kram.

    SvaraRadera
  2. Fota tröjan du köpte på Kapp-Ahl! Vill se :)

    Min är så smart att man kan dra i snörena på sidan så att den anpassar sig efter magen. Dessutom snyggt. Älskar den!

    SvaraRadera
  3. Ska men den är gortf i tvätten! :) Tvättar imorron.

    SvaraRadera